Hej lovers

Förlåt bloggen/bloggläsare, I'm very sorry to tell you this...
Jag har en ny älskare i mitt liv. Det är därför jag varit så frånvarande. Har velat berätta det en längre tid, fast hur jag än vred på det så lät det bara fel... Men jag kände att det var dags nu, att det var bättre att ni fick höra det från mig än att det skulle komma ut på annat håll.
Han heter i alla fall Twitter. Och jag är så lycklig med honom. He's always there when I need him, he's sucha good listener!
Nä men serri. Här på bloggen får man ändå ingen respons.
Vill ni veta vad som händer i mitt liv, hit me on twitter, eller vänta tills våren/sommaren då jag KANSKE har råd att köpa en MacBook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0