SJ

Då mina vänner, ska jag berätta en sak. För er som har Twitter och följer mig kan ju sluta läsa nu.

Hur som.
Har varit nere hos Jakob, igen, hehe! Denna gång var vi bara ifrån varandra 4 dagar. Jag har varit här sen i måndags, och skulle åka hem idag, 17.24 gick tåget. Skulle vara hemma 00.10.
Redan mellan Kristianstad (där Jakob bor) och Hässleholm så fick tåget ett möte och blev försenat 15 minuter, vilket resulterade i att jag missade mitt avslutande tåg till Mjölby. Nästa tåg till Mjölby från Hässleholm skulle gå 2 timmar senare, men då skulle jag även missa sista tåget från Mjölby till Borlänge.
Jag kunde åka till Stockholm, sen Upplands Väsby, sen Gävle, Sen Borlänge. Då skulle jag vara hemma 06.45 imorgonbitti :))
Det kändes kinda jobbigt. Så nu får jag åka hem imorgon istället, och bara för det så missar jag min första dag på nya jobbet! SÅKLAAAAAART!
Så jävla typiskt.

Aja. Har ju en snygg pojkvän iallafall. Tur är väl det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0