Musik for you guys.

Händer väl inte särskilt mycket i det lilla livet just nu. Går mest runt och längtar/dagdrömmer om London, som faktiskt närmar sig, mindre än tre veckor kvar nu. Jisses amalia.
Moa bad om att jag skulle slänga upp någon härlig chillmode-playlist. Så....er önskan är min lag I guess. Ska bara se vad jag har att erbjuda. Kan ju inte slänga upp nå skit liksom!

Delvis oorganiserat, men here you go -
Lite Bach och Pachelbel: klassisk
Listan vi alltid slår på när vi har bildlektion: Måla med Roffe
Någon fin lista tydligen: Sånt där fint

När vi ändå är igång med langning av spellistor.
Min Starlista: Starred



Kommentarer
Postat av: freddie

Starred funkar inte!!!! vill ha den ju!!!

2012-03-06 @ 21:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0