Lite filmrecension by Lovi

Kollat på massor av filmer de senaste dagarna. I min rastlöshet tänkte jag skriva lite vad jag tyckte om dom!

Drive - En sån film som man antingen tycker är skitkass eller jävligt ball. Jag tycker den var bra. Ryan Gosling är så coool

Happy feat 2 - Den var übergullig. Älskar bebis disneyfigurer. Deras röster och sorgsna ögon, hahah. Men jag är kräsen på animerade filmer. I blame Nemo!

Arn, riket vid vägens slut - Sett den förr. Helt okej. Många kändisar. Tre Skarsgårdare, Joel Kinnaman(som ser ut som en Cocker spaniel i den långa vågiga bruna håret), Sofia Helin, Joakim Nätterqvist, Morgan Alling, Martin Wallström osv!

Alfie - Ptjaaa. Anledningen till att jag såg den var för Jude. Ganska dålig film egentligen, men ack en fröjd för ögat.

Prinsen av Egypten - Den måste alla ha sett!?

Colombiana - Med Zoe Saldana. En hämnd film. Skitbra! Värd att se.

Enamy at the gates - Ska snart börja titta på den. Har sett den förut fast aldrig lyckats se hela. En film med......trumvirvel....Jude Law. Hahahha. Andra världskriget film ska tilläggas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0