Kommentarer

Anonym om I feel so close to you right now: Alltså va fiiint hår du har Lovan!!!!! Det ser så friskt ut hahah
Svar: Tack Hanna! :-) Det ser väldigt extremus fräscht ut på bilderna, kanske inte lika i verkligheten haha. Men jag hade precis haft i en färgbomb i håret. Det ser typ lite nyfärgat ut, plus funkar som hårinpackning.


Mammi om Mitt hår är faktiskt inte sådär orange IRL!: Vad Du egentligen vill säga är alltså - snäääääälla mamma - låt mig få färga håret????????
Äääähhhmmmm....låt mig få fundera...kanske får bli liiite mer orange först:) :)
Puss på Dig flicka
Svar: Hehehh...näe, vaddå?

Linda om Svart och matt: Jag köpte matt från depend
Svar: Åhh..från, vilken affär?

Anonym om Tisdagsterapi: Vad gör du för smoothies?:)
Svar: Min favvo är avocado/banan smoothie.
Beroende på hur mycket man vill ha, men detta räcker typ till två stora glas -
2dl tranbärsjuice
2dl frysta hallon
En banan
En avocado
Lime-saft
Lite riven ingefära. Med ingefäran blir det ännu fräschare. Man kan skippa den, fast jag tycker det är gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0