I feel so close to you right nooow

Hade en superbra kväll igår. Kan inte sluta säga att mina vänner är helt fantastiska!!
Åt pizza med Ida och Fredrika. Sen ramlade Elin in och åt lite pizza i mitt rum medens jag pratade om livet och lockade håret, sen kom Matilda, vi värmde på en bit pizza åt henne också, lite senare kom Julia, hon fick också äta pizza, hon hade åkt skridskor hela dagen och var hungrig. Ännu senare kom Jonna, hon hade spelat match och ville också ha pizza, så jag värmde på en bit åt henne med. Sen kom Amanda, om hon åt pizza eller ej vet jag faktiskt inte. Men jag antar det.
Jag och Elin briljerade på Med andra ord, lånat ut halva min gardeob åt mina vänner, tagit fyrtioåttatusen bilder och Ida ser ut som en bränd bajskorv på alla och vi som några som aldrig sett solsken, dansat till dupstep och slängt med håret så jag typ har nackspärr, spelade FIFA på efterfest och fick sovsällis av Fredrika.
Bra kväll, bra kväll
Och tack Idis för lånet av den superduperfina klänningen.























Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså va fiiint hår du har Lovan!!!!! Det ser så friskt ut hahah

2012-01-21 @ 17:23:00
URL: http://hrth.blogg.se/
Postat av: ida

hahah jag ser ut som en bajskorv i ansiktet på vissa bilder. men en snygg sådan. wii du är bäst gumman, du passar så bra i min klänning. puss

2012-01-21 @ 18:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0