Söker sambo till Barcelona.

Kommer säkert hinna ändra mig tusen gånger till. Men just idag känner jag vad jag vill göra med mitt liv de närmsta typ..3-4åren?
Först, nu till hösten vill jag flytta till Barcelona och jobba, chilla, kolla på fotboll och äta tapas. Sen hösten 2013 flyttar jag och Ejje till L.A, Santa Monica och pluggar. Jag ska studera Graphic design.
Någon som vill till Barcelona med mig eller?
Lämna ett personligt brev med beskrivning om dig själv och infoga bild i kommentarsfälltet.
Tack.

Kommentarer
Postat av: ELLI

Ellen Sungren personal letter:



Lovan OM inte jag vill åka au-pair till Florida ;), så är jag jävligt sugen på att dra till Barca! Har tänkt mig precis samma sak, bara driva runt och jobba, sola, shoppa, FESTA osv. Loca loca lixom



behöver jag tillägga något? haha

SPANIEEN BABY!!!

2012-02-06 @ 20:25:15
Postat av: idis

snygg blond tjej som är sugen på att leva livet. alltså jag. var nog allt för mig. puss



2012-02-08 @ 11:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0