Schlager♥Jag = lika sant som att jag heter Magnus

Gud vad dagarna känns myyyycket längre(inte bara känns utan är längre iförsig) när man går upp i tid! Jag sover fan bort mitt liv.
Tagit en liten tur till Falun idag med mor och far for example. Blev en lugn helg kan man säga. Tillbringat största tiden uppe på mitt rum bland färger och penslar. Jag gillart.
Melodifjantivalen är på tvn där nere. Spyr på det. BLÄ vad jag hatar schlager och allt runt omkring. Det enda tidningarna skriver om är hur många plus den och den får och blablabla. EXTRA NYTT OM SCHLAGERFESTEN! Couldn´t care less liksom.
Sen är det bara b-artister med. Sånna som karriären är på väg ned för, deras karriär håller på att dö ut, de vissnar, försvinner och glömms bort. De gör vad fan som helst för att komma tillbaka, och det ställer upp med måndagsexemlpar till låtar. Jag menar....Salt and Pepper. WTF?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0