Shöpping

Jag vill bo i London.
Urban Outfitters bjöd på fyra helt fantastiska våningar (5 med killvåningen), Topshop bjöd på FEM as feta våningar (det blev dock för mycket efter ett tag, man blev typ blind och fick ont i huvudet hehe), Office, bästa jävla skoaffären evver. Ja, det fanns allt.

Denna H&M-trend jacka hade jag suktat efter lääänge
My precious!

Typ 100spänn från Primark. Gillar att den är öppen på sidorna

Hehe, studentklänning..den första jag köpte var banne mig för kort. Vill inte riskera rumpchock. Och den här var dessutom mycket finare, mer jag. Från All saints

Transparent midjehög(?) kjol. Gillar färgen

Fyller på shortslagret

Dom här tänker jag ha till shortens och kjolen

Creeeeepers

Ville typ hoppa av glädje när jag såg dom här

Dessa tänkte jag halka omkring i på studenten. Få se hur länge jag pallar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0