Inte långt kvar nu

Kan inte sluta tjata om hur fort tiden går. Idag har jag exakt två månader kvar med TV3, på Soltorg, med alla underbara människor, med Flamingofester, med plugg, med rutiner, med trygghet. Sen bär det av ut i stora världen. Min plan just nu för hösten är väl att steka burgare någonstans, eller nått, i typ ett halv år. Sen vill jag so bad till Santa Monica College.

Nu kommer det en feeet bildbomb genom tiderna. Är så glad på mig själv att jag tagit så mycket kort, min glömska hjärna tackar mig. Får ÅHJUSTEJA-moments nu när jag kollar igenom bilderna. (helt stört hur mycket man förändras på bara några år)













1an!









2an!









3an, SO FAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilden, discofest förkrök hos Lappo... Vilka är killarna? Haha

2012-04-15 @ 22:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0