Planerad vecka.

I lördags hade jag och Erik som sagt lite marathon. Vi hann avverka alla tre, plus massa godis och sånt skit såklart.
Söndag kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde, mindre värd dag att minnas alltså.
Idag har jag pluggat.
Imorgon kommer det hända något historiskt, lovar att mina barnbarn kommer få läsa om det i sina historieböcker sen..Jag och pappa ska nämligen på bio! Hur fett? TinTin ska vi se iallafall.
Sen på tossdag blir det bio igen, Breaking dawn med Ejje.
På fredag ska jag, Sophia och Jossan hem till mommo och baka lussebullar, kolla på barnfilm och ha sleepover. Lite nostalgikväll.


Jag och min fula far . Du är en rätt okej pappa ändå, när jag tänker efter, riktigt någa.

Kommentarer
Postat av: ejje

den heter fortfarande dark of the moon

2011-11-15 @ 20:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0