Back in SF

Nansan om LA/OC: saknar dig <3<3<3<3<3 saknade dig riktigt jävla mycket på skolavslutningen. inget är som det ska vara utan dig :(´
Svar: Ässhhh dåå,hihi! Jag saknar dig med Nanny!!!!Fatta hur jag kommer känna på P&L då när du är borta dåå! :-((((<33333



Nu är vi tillbaka i SF igen. Los Angeles var häftigt, hade det trevligt med släktingarna och allt. LA som stad är väl inget speciellt, måste säga att jag gillar San Francisco mycket mer, så mycket finare och mysigare här, charmigare! Plus att LA är helt platt... Hade kanske varit bättre om vädret varit bättre..det var June Gloom(stavning) när vi var där, det var massa dimma fram till klockan 15/16.00..så det var trist. Wellwell, fick se det mesta jag ville se iaf. Hollywood, Beveryhills, New port beach.
Nu ska jag och syrran åka till Stinson beach, och imorgon åker jag hem!

Kommentarer
Postat av: nannuu

<3 hihihihii bra att du åker hem!!! MAAHAHA!

2011-06-15 @ 11:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0