I brist på annat.

Vad gör du just nu? Pillar i naveln och lyssnar på musik.
Hur gammal är du? 18 år och 3 månader.
Har du pojkvän/flickvän? Ja det har jag, världens underbaraste dessutom. DEN NI!♥Ska poängtera att det är pojkvän, inte flickvän.
Vad hatar du? Hata är ju trots allt ett strakt ord, men jag hatar elaka människor.
Vad älskar du? Alla i min närhet.
Vad gör dig lycklig? Min familj,pojkvän och vänner. Sen älskar jag att se nya saker, resa och sådära. It makes me very happy.
Vad gör dig olycklig? Att se hur hemsk denna värld ibland kan vara.
Har du någon fobi? Hajar skrämmer mig. Likaså spindlar. Lägga nycklar på bordet är heller ingen stor favorit. Hatar fasta tvålar. Luktar bajs, bara glider ur händerna och man blir så äckligt sträv.
Vad har du gjort idag? Jobbat på verket.
Din musikstil? Oj...den är väääldigt blandat. Allt från Tchaikovsky till Mumford&Sons. Uteslutningsmetoden: Dansbans och hårdrock, delvis country
Favorit artist? Oj igen...Muse, Coldplay,Two door cinema club, Mumford&Sons, Phoenix, The killers, White lies, och lite disney såklart! Sen allra varmast om hjärtat, Kent.
Favorit skådespelerka? Jag gillar verkligen Kate Winslet och Rachel Mcadams, verkar vara så fina människor. Kan heller inte sluta imponeras av Chloe Moretz.
Favorit skådespelare? Joseph Gordon-levitt, Vince Vaughn, Morgan Freeman och Heath Ledger, även fast han aldrig kommer göra en film igen. Nemo är också en grym skådespelare.
Snyggaste skådespelerskan? Blake Lively, no doubt.
Snyggaste Skådespelaren? Jude Law, alla dar i veckan.
Favorit film? Hatar den där frågan. Titanic kommer alltid vara den bästa. Hitta Nemo, Lejonkungen, Tarzan,haha..Den gröna milen, Taken, Nyckeln till friheten, Save private Ryan, Gladiator, 500 Days of summer, Amelie from Montmarte. Ähh det får fan räcka.
Förebild? Gillian Zinser
Vilka länder har du varit i? Spanien, Mallorca, Italien, Sardinien, Sicilien, Malta, Cypern, Danmark och USA.
Favorit land? I de länder jag varit i så USA. Sen Italien.
Vilka länder skulle du vilja åka till? Australien, Nya Zeeland, Kanada, Sydafrika...
Vilka länder skulle du inte vilja åka till? No offence till er indier som läser min blogg, men Indien..skulle nog bli magsjuk så fort jag klev av planet, så känslig är jag.
Vad har du för mobil? Tråkig fråga.. En HTC Legend, vill ha en Iphone,hehe.
Bästa minnet? Har en del underbara minnen. De flesta minnerna är under sommartid.
Vad vill du bli när du blir stor? Framgångsrik.
Förklara din klädstil Vet inte..min klädstil är som min musikstil, väldigt blandan. Uteslutningsmetoden: Emo
Favorit affär? Ica Maxi. Nä men...Urban Outfitters!!! Finns ingen bättre. Åhhh. Där ska jag jobba någon dag i framtiden.
Sämsta affären? Fattar varför ingen sätter Cubus i konkurs, eller Wear it company...finns så många tragiska butiker.
Drömhus? Ett stors rappat vitt hus med gröna fönster i Skåne vid havet.

Nä, nu får det räcka.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Din J.

Det här var....underhållande.

Älskar dig<3

2011-07-27 @ 15:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0