några händelser 2010, i bilder.


Fick se som bästa av dom bästa för 3:e gången.


Åkte till Frida i Stockholm, som jag inte hade träffat på cirkus 3 år.


Våran finaste Bubbie gick bort,saknar honom..




Hade några riktiga kick-ass dagar i Barcelona med mi familia.


Träffade världens finaste kille, blev lycklig och kär ♥.


Slutade 1an.


Blev stolt ägare till en acne kavaj.


Photoshoot.


Min syster tog studenten.


(för snygg för att visas)
Kollade på Scandinavian masters med Jesper och Anders.





Åkte till Stockholm och hade en fantastisk helg med Jeppo, Hanna och Anders.






Det blev Peace&Love och alla var glada. Fick se mina favvosar för 4:e gången.


Erik<33333

Joffe åkte till Staterna för 1 år framöver och jag grät floder.


Min bästa vän blev 17.


Ida fyllde 17.


Modevisning för BikBok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0