bra natt..

Har gymmat och varit på relaxen med mammi, det var skönt, och välbehövligt efter denna natt.. har sovit ungefär två och en halv timme, utan att överdriva!
Till en början kunde jag inte somna, har jätte svårt med det nu för tiden..Klockan 4 kollade jag på klockan.
Selma gjorde det inte bättre, puttade ner henne niomiljoner gånger. Låg åt ett håll, vände mig åt ändra och shoff hade man en hårboll i ansiktet. Halv fem slängde jag ut henne, rätt våldsamt..stackarn.

Ikväll ska jag laga mat, ska bli spännande, mycket spännande..


gos..

Kommentarer
Postat av: Mammi

Tack hjärtat för en jättemysig em/kväll!

Härligt att träna/"relaxa"/o bada med Dig o TACK för jättegod mat.

Puss på Dig!

2011-01-12 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0