Sneak peak

Eftersom den där fantastiskt vackra skapelsen var var stor, så skickade jag tillbaka den och beställde en ny. Som faktiskt kom redan idag.
Den satt som en smäck.
Tips till er som vill köpa klänning från Nelly - De är stora i storleken! Tänkte beställa en Small först, men ångra mig i sista sekund och valde en X-Small istället. Brukar aldrig ha XS i vanliga fall. Men i och med den första klänningen var så hiiimla stor, som var i M, så bestämnde jag mig för att ta en XS istället! Det skiljer ca 2cm på plaggen och det är ju ganska mycket. En small hade lätt blivit för stor.
Sååå...köp en storlek mindre än vad du brukar ha! Iallafall på klänningar.'

Ehh..någon som behöver färga håret? Orange.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0