plugg/blogg/fb/musik

ledig idag! men inte betyder det fri från plugg. har lite saker att göra tills imårrn, dels powepointen som inte går så fort framåt, och lite engelska. sen ska jag hem till jeppo och hjälpa han och anders att städa. flytt till falun,askalas!

ps. jossnnn, på pedagogiskledarskap i torsdags skulle vi berätta om en förebild vi hade. tänkte välja typ beyonce,lily allen eller någon. men vetu va, jag valde dig min käre syster. du är min förebild, du är dig själv i alla lägen, skiter i vad andra tycker och bara kör på. du verkade heller inte vara det minsta orolig över att åka helt själv till usa som aupair, du tänkte inte ens. bara gjorde det. inte många som skulle våga det! det är faktiskt modigare än vad du tror.
jag är stolt över att ha en sån fantastisk syster som du!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gullunge Lovan! när ska kornelia skaffa en blogg och skriva massa sött om mig?



2010-09-16 @ 20:13:32
URL: http://lovisahaag.blogg.se/
Postat av: ejjegirl

vad fint skrivet lovi!!!!!!

2010-09-16 @ 20:58:07
Postat av: En rörd syster

Men älskade syster! Nu fick jag då allt en tår i ögat. Du anar inte hur glad jag blev när jag läste det där, tack tack tack! Jag saknar dig som bara den, jag tänker på dig varje dag och jag älskar dig av hela mitt hjärta! <3

2010-09-17 @ 06:43:15
URL: http://josefineontour.blogg.se/
Postat av: simone

gulligt foto :)

2010-09-22 @ 12:52:40
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0