Detta inlägg får heta: Jesper

fullt upp hela helgen.
i fredags hände väl inget speciellt, en lugn kväll med jesper, en trött jesper.
i lördags plockade jag svamp med jesper och camilla. vi hittade en hel korg med trattisar!
sen på kvällen lagade en piggare jesper en fantastisk middag! det blev älg och våra nyplockade trattkantareller. sen bakade vi en välli kladdig men god blåbärspaj,sen kollade vi på gossipgirl (om jag minnsrätt?)som jag är helt fast i.
igår var jag med jesper fram till 4, kollade på lägenheten i falun. mycket fin!! sen bar det av till tennishallen. blir bara roligare och roligare. galen träningsvärk i ryggen idag.
snart kommer ingen mindre än..gissa vem! fin besök idag,jesper!
inte träffat han på typ 10h..

och han har sina julgardiner..som han säger inte är tomtar utan trollkarar så han kan ha dom året runt,smart!

jag är så lycklig med dig.

Kommentarer
Postat av: freddiiie

ja jag ser ju, kolla på hattarna, helt uppenbart att det är trollkarlar! :o

2010-09-26 @ 07:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0