ännu en fredag.

eftersom Hanna glömnde skicka våran svenska grej till min dator har jag inget att göra. allt är i hennes skåp, och hanna själv befinner sig i rhodos! blir lite svårt då.
så fördriver tiden med att läsa bloggar. mat snart. hungrar ihjäl. hungrade ihjäl redan när jag satte foten i skolan, kl.8. vad är det med mig och frukost egentligen? kan inte äta. en halv tallrik yoghurt kommer man inte långt på.
Fredag idag ju..=mördar dagen denna vecka. 4 dryga lektioner kvar!
men har kvällen att se framemot, och hela helgen såklart. ska på bio med jesper.
smaklig lunch allesammans

Kommentarer
Postat av: Pappi

Jag och Mamma skall äta skaldjur ikväll. Jag har varit upp till Tomas på TK och fixat bla r00äkor, havskräftor, svensk flodkräfta, krabba och hummer. Det var ju lite synd att ni inte var hemma ikväll...:)

//Pappi

2010-09-10 @ 18:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0