allt och inget?

läsare om fredagsmys:snygg stickad tröja! var har du köpt den? :)suverän blogg!
svar: men tack!, och tack igen :-). tröjan köpte jag på carlings, finns i fler färger också.

ingen update att hylla för direkt, har varit dålig med det. har haft en del för mig, men när jag väl ska skriva allt jag gjort kommer jag inte på.
varit med jesper, och med erik iallafall :)
juste, har jag sagt att jag och erik såg inception? om inte..vi såg inception, och den va bra!ska du se den någongång, se den nu på bio. 100ggr coolare(kan jag tänka mig)
jag har varit på kupolen typ 3-4 dagar i rad också.. köpt träningskläder, så nu är jag faktiskt as pepp på att träna! ut och springa i mina snygga tights haha.
just nu sitter jag vid köksbordet och käkar en bulle, antagligen snickarnas bullar. men dom får nog så mycket fika ändå så jag tog en :-). var värd en dessutom, fick G på matteprovet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0