onsdag

Skulle hem så fort som möjligt efter skolan för att göra klart pedagogiskledarskaps uppgiften. men precis när jag skulle gå ut så mötte jag kornelia i entrén, hon skulle till kupolen och fråga om jag ville hänga med..inte kan man tacka nej till det inte!
Så vi åkte dit och hon gjorde det hon skulle, sen satt vi oss på Waynes och tog en fika. där satt vi till halv fyra kanske sen åkte vi hem till henne och hon hjälpte mig med PL-saken. tack så mycker korre!♥

kom hem vid 6 och gjorde klart den, sen kommer jesper och nu sitter vi här och han sitter på min högra sida och spelar ett tråkigt mobilspel med bubblor..

imårrn är det soltorgsfest förresten..temat är: der här ville jag bli när jag blir stor.
jag ville bli pilot. såå, vad ska man ha på sig? pilotbillor,och??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0