kommer aldrig glömma dig..

när vi var i göteborg i helgen provade jag seriöst den snyggaste,coolaste,unikaste,skönaste,gosigaste jackan någonsin! ville typ lägga mig ner och stor grina när jag läste på prislappen..åååååhhhhhhhh!! än en gång..FAN att man inte är pojken med guldbyxorna.
ska samla ihop vart ända öre jag har.
asså nääääe,blir arg och ledsen bara jag tänker på den:( haha. varför provade jag den ens!? och dumma jesper som släpar med mig till acne affären..ditt fel!

detta är en annan variant av den jackan jag prova, eller det är exakt samma jacka fast den är helt grå, inga sånna där fula lappar på den. (fattar inte varför den jackan inte är med på hemsidan?)
koppardragkedjan,luvan och fickorna<3
måste faktiskt säga att bilden gör inte jackan rättvisa,hehe

Kommentarer
Postat av: ejje - en smart brud

men den är ju inte värd pengarna. visst, den är cool och så men tänk nästa år när du vill ha en ny att den var fett ovärd. känns bättre?

2010-10-14 @ 20:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0