IIIII WANT CANDY DODODODODOOO

igår hände det inget speciellt, var med jesper, spelade copte och slog rekord.
ikväll ska jag och mannen gå på bio! vilken vet jag inte än.
nu ska jag pluggapluggaplugga,kemiprov,rättskunskapsprov,samhällskunskaps-inlämning,pedagogiskledarskaps-inlämning,svenska test. hurra! önskar min syster var här och kunde hjälpa mig med planering..

juste..jag och jesper har en tävling vem som kan hålla sig från godis längst, eller inte HELT hålla sig från godis(ppuh). ni förstår, vi är väldigt duktiga på att äta godis,chips,ostkrokar och allt vad det kan vara även under vardagarna. men nu är det slut med det, bara gottis på fredagar efter kl 15.00 och lördagar!

kul att det ligger en fet chipspåse i skafferiet..nej lovisa,nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0