HÖSTLOV

länge sen jag sov till 14.00, och ojj hade glömt bort hur skönt det var men också vilken ångest..
behövde iallafall den där sömnen. det har vart två intensiva och fullspeckade två senaste dagar.
soltorgsfest i torsdag som sagt, fick inte mycket vila den dagen. fredagen började redan vid 8 sen direkt efter skolan åkte jag till kupolen för att bli sminkad och få håret fixat. modevisningen på bikbok var super kul(kommer bilder så småning om). var kvar där till klockan 7, då åkte jag direkt till cocothai och åt med klassen. det var också väligt trevligt. SEN cykla jag hem till min babe.

idag ska vi fira att jeppo tagit körkort! wiiiiieeee.
5månader idag också, du är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0