rörigt

när vi stod inne på hemmakväll igår så tog jag fram en film och läste på baksidan, The kid hette filmen. det stod att den handlade om en kille som blev misshandlad av sin mamma och hade en alkolist till pappa.
då kom jag att tänka på boken Pojken som kallades Det, och jag sa till erik: ååhhh, jag vill att pojken som kallades Det borde komma ut på film! den är så bra.
när vi kom hem kollade vi på the kid, och efter ett tag så märkte jag på att The kid faktiskt var en filmvariant av boken pojken som kallades det haha.
den var bra, men boken är myycket bättre!
vi hyrde den nya robin hood också, men ingen av oss kollade särsklit mycket.

om en timme ska jag iväg till Almas och fika med micaela, myspys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0