my wallet ruined my day

jag SKULLE ha tränat idag, köttat gärnet på gymmet med mamma. va såå inställd på det!
men när jag ska ta fram plånboken (mitt gymkort ligger där i) så hittar jag den inte, var heelt säker på att jag la ner den i väskan. tänkte att jag antingen inte gjort det, eller att jag la ur den hos jesper igår.
cyklade hem i 290, vände upp och ner på mitt rum, ingen plånbok...cyklade i 290 till maserhallen (vi hade idrott där idag), var och kollade i både omklädningsrummen och i bowlinghallen där vi hade varit, ingen plånbok..ringde jesper och fråga om den låg hemma hos honom eller i deras bil, ingen plånbok..
cyklade hem i 290 och vände åter igen rummet upp och ner, nästan hela huset också.
sen fick jag en såndär glödlampa ovanför huvudet, juste, den kanske ligger i skåpet.
cyklade i 290 till skolan i hopp om att den låg där. hann be till gud ungefär 40 gånger.
öppna mitt skåp, rotade bland böckerna..PUHHHHHHHHHH..
den lyckan är obeskrivlig.
nu är klockan halv 5 snart och jag har ingen lust att träna.....har iförsig fått min träningen genom cyklingen.

Kommentarer
Postat av: ejje

that's why I love u! hahahahahahhahahahahhahahahahahahahhahahaha

2010-11-08 @ 21:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0