en jacka hittad

tog mig till gymmet trots lite värk här och där.
crosstrainingen i 10 min, körde styrka sen löpbandet i 20 minuter.
alltåå...löpbandet..är jag den enda som känner mig helt yr när jag kliver av den? och när man börjar gå, herregud! känns som att man går skit fort, känns som att man drömmer, hela jorden bara åker förbi mig. känner alltid så efter jag sprungit på bandet.
hur som haver,barnen kär..
det jag ville säga var: åh vad duktig jag är.

efter träningen åkte jag hem, gjorde mig min nya favvo smoothie. därefter åkte jag ut med mamma på vinterjacka jakt. hittade en snygg och varm på Carlings. blev även två halsdukar och ett par vantar rikare.

efter det har jag pluggat mattematik!
nu lockar sängen

DERBY IMÅRRRN,TAGGGGA JESPEEER!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0