1.80

godmat mat, underbart sällskap, och en och åttio säng är helgens nyckelord.
hade en jätte bra fredag, åt mat hos Ida med vänninor. hade en jätte bra lördag, med jätte god mat och jätte bra sällskap, sov i jespers nya stoooora säng. söndagen var mindre bra, vaknade upp pigg och gla men sen fick jag världens huvudvärk. missade tennisen, sov hemma på soffan istället. sen blev jag bra och åkte hem till jesper, hjälpte till och flytta, nu mera falubo!

en riktig bitande kyla ute idag. den enda gången jag är ute är när jag går till och hem från skolan, tar max 10 minuter, hinner ändå bli heeelt genom frusen. kylan tränger in i minsta blodkärl. vid vilken grad fryser blod?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0