SEN/ÅKTE

läsare om iphone: söt klänning, var har du köpt den?:)
svar: tackartackar! jag köpte den i barcelona, på mango. vet inte om den finns på mango i sverige. du får kika:-)

sorrey fo  bad u-day,igår hade jag fullt upp hehe.
var först till farbror doktor som sagt, sedan åkte jag och mami till falun för jag skulle köpa en bikini jag sett inne på twilfit som jag sååååå jävvla gärna vela ha, hade provat den och allt och den va perfekt. sen när vi kommer dit är den slut. jag blev arg ledsen och började nästan grina..haha. (deppar fortfarande över det).
sen åkte jag till skolan och fikade, sen ner till stan och klippte mig och färgade håret.
därefter kom korre ner till stan och vi köpte glass, SEN gick vi till galaxen och kollade på alla fina bal prinsar och prinssesor.
ooooch, sist med inte minst träffa jag jeppo, vi drack cola och kollade på film.

idag har jag vart till doktorn igen, var ledig idag men hade tid 08.45 så jag åkte hem och sov till 12 efter besöket.
sen åkte jag och mamma ner till stan och vi gjorde några ärenden. sen mötte jag upp ida på kuppan, å sen cykla vi hem till henne och bakade chockladbollar.
nu ligger jag i min säng och ska snart städa

Kommentarer
Postat av: Ida

mango finns i Sverige ;)

2010-06-10 @ 19:02:42
Postat av: Ida

Mango finns i Sverige !

2010-06-10 @ 19:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0