Josn

jag är så glad för din skull,faa-an vilket kanon år du kommer få i Staterna! du är så modig som vågar,jag är så stolt.
ett år är faktiskt en jäkligt lång tid,men jag hoppas och ska göra allt för att det ska gå fort! kommer sakna dig ap mycket. kommer bli så tomt här.
en till sak som är negativt förutom att jag kommer sakna dig är att........du kommer bli bättre än mig på engelska!!! fan..haha. jag har alltid vart bättre på de än dig, och du bättre (MYCKET bättre ska tilläggas) i matte än mig.
men jaha, sendå?
jag önskar dig hur som helst ett sjukt kul och AAAASUUUM år i San Francisco. så kommer förhoppningsvis jag och någon kompanjon och hälsar på dig nästa sommar.
älskar älskar älslar älskar älskar dig väääärldensbästasyster♥
usch vad det här suger..buuhhhh :'(


Kommentarer
Postat av: Josen

Men underbara söta bästa du! Vad jag ÄLSKAR DIG!! Det här året kommer gå mega fort, jag lovar.

Visst, jag kommer bli bättre på engelska men du kommer vara bättre än mig på geografi hela vårt liv så du kan vara lugn ;)

JAG ÄLSKAR DIG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET GUMMAN <333

2010-07-24 @ 06:12:45
URL: http://josefineontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0