klagostund del 2.

Tänker ägna detta inlägg åt allas våran underbara vinter.

många tycker: åhh så mysipysi med vinter och mörker. nu kan man sitta inne och mysa med en kopp chocklad och läsa en bra bok eller bara sitta vid brasan.
Hell no, sånt har inte jag tid med, för jag går på soltorg. Hela min helg är redan förstörd pågrund av fysikprovet.
hatar mörker,hatar kyla,hatar snö,hatar hur mitt hår blir, hatar hur min hy blir,hatar hur trött jag blir(ja man blir piggare av att träna, men mörkret då..?), hatar allt plugg,hatar att jag inte uppskattar någonting, hatar att jag inte har tid med något,hatar att få snö i ögonen när man går till skolan, hatar att spänna kroppen och hacka tänder 24, hatar alla kläder.
Hösten gick galet snabbt, jag hoppas att även vintern gör det.
julafton,okej,den får gärna gå i slowmotion, för DEN är faktiskt mysig! jag älskar julen, då är jag verkligen glad hela hela hela dagen och älskar allt och alla. detta år blir iförsig inte som vanligt, eftersom josefine inte är med..det suger..kolla i julstrumpan på morgonen helt själv, och titta på kalle helt själv..bajs vad tråkigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kan inte du bara komma hem under julen? åh,tänk vad fantastiskt det hade varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0