Juljuljulujujdufldi

Har haft en super bra jul, tackar alla för fina julklappar,godmat och bäst sällskap. Julafton gick bra ändå trots allt, utan jossan. jag menar, jag fick ju mandeln! det hade aldrig fått annars..
Igår var jag med jesper till smedjebacken, vi kom hem vid nio och var ganska trötta. la oss på sängen och kollade på en serie, sen tänkte vi ta en liten powernap. jesper sa att jag skulle ställa klockan så vi inte somnade (vi hade nämligen kläderna på och allt). Jag sa: nej men gud, det är lugnt, vi vaknar snart.
sen sov vi ganska djupt kan jag säga, vaknade av ett ryck och kollade på klockan. 05.00 stod det. hahaha.
så där hade vi somnat ovanför täcket fullt på klädda.

idag har vi bowlat och jag kom sist av alla 10..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0