tid att tänka.

Im soooo boooooored!
ska jag säga exakt hur tråkigt jag har det?
ligger uppe själv i min säng med bara sänglampan tänd. somliga kan tycka det är mysigt, men inte jag. det hade varit mysigt med en bok,kanske. men en sådan äger inte jag.
stökigt rum har jag också, det gör att mysfaktorn sjunker ännu mer. badrummet håller ju på att renoveras, så någon elektriker har rivit hur 4/5 av min garderob för att kunna fixa med strömmen. så nu ligger typ allt jag äger på min soffa,säng,stol, skrivbord och golv. jag förvånas att jag faktiskt själv får plats här inne.
vad ska jag göra nu dåå? skriva ett värdelöst inlägg till kanske? om saker jag vill ha? för det är mycket!
ska göra en visionstavla, för ska jag få allt jag önskar så måste jag nog nästan ha en sån hehe.
nää,förlåt. har väl tjatat hål i huvvet på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0