sommarlov,end.

hur ska jag tillbringa mina 30min som är kvar av detta sommarlov? den självklara grejen är väl: slå på hitta nemo!
men..nemo får vänta. ska fortsätta läsa Hemligheten som har blivit min bibel. seriöst,läs! ni som tänker negativa tankar och inte tror på er själva och vill uppnå drömmar, LÄS!
kom på den ypperliga idén att ta en kopia på mitt betyg, skriva dit ett M eller MV framför mina Gn, (och sudda ett I,hehh) och tejpa fast uppe i taket ovanför sängen.. så, det sista jag ser innan jag somnar och det första jag ser när jag vaknar är mina MVGn som jag vill ha. för jag ser det, jag vill ha det, jag kommer att få det.

över till något annat..eller,äh.. ska läsa nu. natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0